Prečo je lepšie byť mužom


Ahojte, dnes si povieme prečo je lepšie byt mužom a ako to majú v živote omnoho jednoduchšie ako my ženy.

1. ŽIADNE MENŠTRUAČNÉ BOLESTI

toto je dôvod prečo každá žena chce byť počas menštruácie chlapom. Žiadne kŕče ani neukrutné bolesti a taktiež žiadna krv 7 dni v mesiaci. Čo viac si priať?

2. MOČENIE BEZ SADANIA

Tiež dosť dôležitý bod prečo chce byt každá žena aspoň na malý moment byť chlapom. Len si predstavte, idete na dlhú cestu (napríklad niekam na túru alebo na chatu) a musíte ísť cikať lenže nikde nie je žiadna pumpa ani nič podobné a vy musíte čeliť nástrahám prírody a ísť na potrebu do prírody. Rýchlo utekať za kríky, hľadáte vhodné miesto a čupnete si a čakáte, že vás do zadku uhryzne nejaké zviera (v skutočnosti vás za ten čas doštípe asi 20 komárov a naďalej už nemôžete sedieť pretože sa neustále škrabete) a vy vykrvácate a umriete sama v kríkoch. Scéna ako z hororu ? Horšie už len môže byť cikanie na toi-toi-kách alebo vo vlaku (vyskúšanie len na vlastne riziko!). Chlapi niečo také počuli len v rozprávkach, tí sa proste postavia a močia a neriešia žiadne zahryznutia ani špinavé verejné toalety.

3. ŽIADNY PÔROD

Áno, je nádherné byť tehotná, je to ten najúžasnejší pocit na svete, no až do tej chvíľky čo idete rodiť. To už nie je tak okúzľujúce. A čo zatiaľ robia chlapi? Buď natáčajú vaše bolesti a držia vám pri tom ruku, čakajú v čakárni netrpezlivo na vás a to malé zlaté stvorenie alebo to oslavujú niekde s kamarátmi.

4. MÔŽE GRGAŤ BEZ TOHO ABY TO BOLO NESLUŠNÉ

Samozrejme nie na verejnosti, ale napríklad na menších rodinných oslavách. Áno, je to menšia výhoda, keď si chlap grgne. Je to "chlapské" ale keď si žena grgne tak už je to najhoršia žena na svete, ako si dovoľuje žiť a určite je to prezlečený muž (no pokiaľ nepočítame to, že si žena grgne ako 40 ročný muž po nedeľnom obede a pive). Aj keď je tento dôvod najmenej dôležitý, povedala som si, že je to stále malá výhoda.

5. ŽIADNE HOLENIE NÔH

Skutočne veľká výhoda to je najmä v lete. Keďže je to znova "chlapské" tak 78,5% mužov si neholí nohy, tí ostatní sú buď futbalisti, homosexuáli alebo na to nemajú nemajú jasný dôvod. (Neberte to osobne taktiež som si číslo vymyslela). Legendy vravia, že chlapov chránia pred teplom a chladom.

6. CHODENIE BEZ TRIČKA

Predstavte si, ste na pláži (napríklad na Havaji nech sa na to lepšie myslí) a ide okolo vás vyšportovaný krásavec bez trička. Za 1. Je to sexy a za 2. Nie je to pohoršujúce. A to nie len na pláži, ale stretnete sa s tým aj na ulici najmä v lete. U žien to platí tak, že to síce sexy je, ale veľa ľudí (hlavne starších) to berie za pohoršujúce. Nejak tak to zvládnu ak má žena podprsenku ale ak nie tak to už je koniec sveta. Ale má to aj svoje nevýhody a to napríklad také, že keď si dá dole tričko 50 ročný chlpatý chlap z dôvodu, že mu je teplo tak to už tak sexy nie je. (Platí to tak isto aj u žien)

7. OPITOSŤ

Každého pohorší ak vidí ženu opitú. Ale málo ľudí pohorší opitý muž pretože (raz a zas) je to "chlapské" a chlap si môže dovoliť byt opitý a nevedieť o sebe. (Síce nie je na neho najlepší pohľad a smrdí aj na 3 kilometre ale dá sa to akceptovať), zatiaľ čo na ženu si deň potom ako sa opila každý ukazuje prstom a ohovára a bude ju to prenasledovať po celý život (minimálne na mesiac určite).

8. JEDENIE

Naložia si plný tanier, celý ho zjedia a naložia si také taniere ešte dva a potom si na to dajú ešte koláč. Čo poviete. Nič nezvyčajného, je to predsa chlap a tí toho jedia veľa nie ? No keď si taký istý pomer naberie žena, hneď je ako muž, priberie 10 kilo, bude znášať nechápavé pohľady ľudí okolo typu: ako mohla tak veľa zjesť a kam sa to do nej zmestilo?

Zhrnutie

Týmto článkom som nechcela uraziť žiadne mužské obecenstvo. Berte to s humorom a nadhľadom. Taktiež by som vás chcela požiadať o to aby sme má začali sledovať na mojom faceboooku, instagrame alebo tu na samotnom blogu. Aké to má výhody ? Ja budem vedieť, že o moje články vážne stojíte a vy budete vedieť o každom novom článku. Kde ich nájdete ? V bočnom paneli môjho blogu alebo jednoduchým zadaním "svet jednoduchej ženy" do vyhľadávania na facebooku alebo instagrame. Toto by bolo už všetko, dajte mi vedieť aké výhody ešte má byť chlapom. Majte pekný deň.
XOXO

Komentáre

  1. Zajímavý článek, v několika bodech dozajista souhlasím :P A co teď z druhého pohledu, proč je lepší být ženou?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Článok chystám vydať ešte v priebehu dnešného dňa alebo najneskôr zajtra. A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Skvelý a zaujímavý článok! :) Musím povedať, že byť mužom má nejaké výhody, no asi by som ním nechcela byť :D :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde ani ja možno iba na vyskúšanie na deň :D ďakujem a som rada že si tu robíš reklamu (bez irónie :D)!:)

      Odstrániť
  3. vždy som sa sťažovala, práve v niektorých bodoch, že je lepšie byť mužom :) ale keď nad tým tak premýšľam, tak napríklad neviem či by som chcela mať zakaždým rannú erekciu, alebo celkovo keď vidím niekoho pekného, môže to byť dosť trápne (pri ženách to človek nepozná) :D
    A cikať postojačky? Na to už ázijskí géniovia vymysleli riešenie - čurokap! :D viď http://medipro.sk/tovar/39/ladyp :D
    a nehovorím o kopanci do rozkroku, vraj je to porovnateľné s pôrodom, keď je to dobre mierený kop :)
    ale inak super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu s tou erekcou môže to byt niekedy vážne nežiadúce a trápne :D wau čo ešte nevymyslia ? :D vážne Super ale nekúpila by som si to :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Úžasne si to zhrnula a jednoznačne súhlasím, koľkokrát si hovorím že by som chcela byť mužom ale potom si spomeniem na tie pekné veci, ktoré ani zase nemajú a na to že my ženy sme silné:)


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dnes večer alebo zajtra vyjde článok o tom prečo je lepšie byť ženou :) mimochodom veľmi pekne ďakujem :)

      Odstrániť
  5. No tak toto všetko mužom vobec nezávidim. Ja si myslim, že je lepšie byť ženou, a som rada že som žena. Sedenie na wcku je pohodlnejšie ako státie, hlasné grganie považujem za nechutné, chodiť bez trička nepotrebujem, opitá by som nechodila asi ani ako muž, lebo alkohol pijem raz za rok a vobec mi to nechýba... atd.
    A ten porod a menzes, no to sa dá prežiť.
    A okrem toho my ženy - možeme sa líčit, máme pestrejší šatník, viac veci sa nám prepáči, podržia nám dvere, prisunu stoličku, kolkokrát stači len pekný usmev, ak niečo chceme, neočaakávaju sa od nás ťažké mužské práce atd.
    Ja osobne som si nikdy nepovedala, že by som radšej bola mužom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám aj článok o tom ako je lepšie byť ženou kde je pár veci zhrnutých:). Každý na to máme iný názor a taktiež je tento článok (ako celý môj blog) písaný aby pobavil s nie aby pohoršil :)

      Odstrániť
  6. Vystihla si to. Je to tak, na ten cyklus som si už zvykla a tie bolesti sa naučila nejako dostať pod kontrolu. No celkovo to podľa máme ťažšie a dalo by sa spísať ešte pár ďalších dôvodov. Aj čo sa týka vzťahov to majú podľa mňa jednoduchšie, aj v práci či pri jednaní majú muži akosi prirodzene vyššiu autoritu. Nehovoriac o ich vyšších platoch. Avšak na druhej strane beauty blog v ich podaní by isto zíval prázdnotou. A zase ak sú opití dvakrát sexy mi to nepríde aj keď ide o mužov.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pár dôvodov by sa určite ešte našlo tiež súhlasím s tou autoritou a vyšším platom. A ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť
  7. To sú stále porovnávania, ktoré z pohlaví to má jednoduchšie. Ja som svojej priateľke povedal, že by som do toho išiel, na rok si vyskúšať život ako žena. Ktovie aká by to bola skúsenosť?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Ako pochopiť mužov

Dievčatá a ich dni

Rozdiel medzi mužom a chlapom