Rozdiel medzi mužom a chlapom

Ahojte, dnes by som sa s vami chcela podeliť moju skúsenosť o rôznymi typmi chalanov/mužov a chcela by som vám ukázať aký je medzi nimi rozdiel podľa môjho subjektívneho názoru.




Rozdelenie

Začnem stručne a značne, každý jeden muž alebo chlapec je iní ( každý je v niečom inom kretén.. ). Občas som narazila na slušných a vzorných chlapcov, ktorým ale vždy niečo chýbalo a to bola mužnosť.. boli chudí, nie moc zarastení a ako to povedať ''suchí''? Neboli moc chlapskí ( povedzme si ženy úprimne každá chceme muža s ktorým sa nebudeme báť ísť večer na ulicu ) inokedy som však narazila na ''pravých'' mužov ale bol to jeden háčik síce vyzerali ako muži ( zarastení tam kde mali byť, správna výška dokonca aj svaly tam boli ) ale srdcom nevedeli byť verní jednej osobe, tak chodili každý víkend za inou, ale samozrejme bola som jeho ''jediná'' a on ma nikdy nepodviedol.. ak toto povie chlap nie je to vždy tak, iste je tu pár výnimok ktorý vyzerajú ako muži aj sa tak správajú aj sú verní ale poväčšine sú zadaní s nejakou ceckatou blondýnkou. ( týmto sa ospravedlňujem sa všetkým blondýnkam nie každá ste zlá ). No a na koniec sú tu chlapci ktorých hrozne chce každá baba ( tzv. ''fuckboy'') ktorý vám len pomotá hlavu a potom sa tvári že vás nepozná ( takýto chlapci sú veľmi ''zlatí''a ''milí''a najradšej by som ich všetkých nakopala) Oh a ešte sú tu chlapci ktorým sa páčite vy ale oni vám nie, ale chcú vás silou-mocou zbaliť a píšu vám básničky ktoré ani nie sú básničkami len sa tak tvária, a nakoniec to skončí bloknutím si jeho čísla (alebo v tom horšom podaní súdnym procesom o zákaze približovania sa).

Ako rozpoznať muža od chlapca 

Chcem upozorniť na to že to je len môj osobný názor a moje vlastné skúsenosti a je to len na inšpiráciu. Ďakujem za






1. Chlapec ti nikdy nezavolá cez noc aby ti povedal ''som pod tvojim domom pod ideme sa prejsť''
  1. 2. Neberie ťa na obedy/večere do drahých reštaurácií
  2. 3. Nevyzuje si topánky a nedá ti ich len kvôli tomu že teba bolia nohy z podpädkov
  3. 4. Chlapec ''nebalí'' len jednu 
Dievčatá, ak máte niekoho v okolí kto vám píše romantické básničky ale zároveň to píše aj dvom iným... prestaňte byť s ním v kontakte zbytočne vám zlomí vaše krehké srdiečka. 





  1. 1. Nosí tí len tak kytice ruží 
  2. Chráni ťa 
  3. 2. Nikdy ťa nenechá ísť samú domov
  4. Stále ti dokazuje ako moc ťa miluje 
  5. 3. Nie si mu lahostajná 
  6. 4. Nepíše ti zamilované sms ale radšej ti vyjadrí svoju lásku do očí 
  7. 5. Nepíše si s ínými babami 
Ak máte niektorá muža ktorý sa o vás stará ako o svoju vlastnú sestru, miluje vás ako svoju milenku a zabávate sa ako kamaráti, tak je to presne ten muž s ktorým by ste mali zostať už do konca svojho života. 







Zhrnutie

Chlapci prestaňte byť na ženy necitliví a bezočiví, prestaňte dievča motať a potom ju odkopnúť. a dievčatá ak sa chcete vyhnúť zlomenému srdciu radšej si s takým nezačínajte ani písať, verte mi bude to pre vás lepšie.
Dúfam že sa vám tento článok páčil.
XOXO

Komentáre

  1. Maš pravdu. Aj keď si to vyjadrila dosť drsne. 😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento článok som písala trocha v eufórií 😃

      Odstrániť
  2. Ak by si chcela mozes sa pozriet aj na moj blog.
    https://laureysworldkitchen.blogspot.sk
    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Najlepšia kamarátka

(ne)výhody žien s veľkým a malým poprsím

Dievčatá a ich dni